Indstil din nye grønne idé til klimakonference i maj

Har du en ide til, hvordan vi kan reducere klimaaftrykket fra landbrugs- og fødevarebranchen? Del din viden med førende eksperter fra hele verden ved klimakonferencen Agri-food & Climate Circle 2023.

Frem til den 23. december 2022 kan du indstille din grønne idé til klimakonferencen Agri-food & Climate Circle 2023. De bedste idéer får plads i programmet og på markedspladsen for grønne idéer.

Dit bidrag kan være alt lige fra nye produkter, nye forskningsresultater eller nye innovative idéer af relevans for virksomheder eller myndigheder. Det skal ikke ske i traditionel, akademisk forstand, men kort fortalt med illustrationer, tabeller, billeder mv.

Agri-Food & Climate Circle finder sted den 10-11. maj 2023 på Crowne Plaza Copenhagen Towers. Konferencen er arrangeret af SEGES Innovation i samarbejde med partnere fra både landsbrugs- og fødevarebranchen samt universiterne. Herunder DTU Fødevareinstituttet.

Se mere på agrifoodcircle.com